16.1.11

Dag 01- Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

1. Jag är allergisk mot det mesta. Eller i alla fall konstiga saker.
2. Jag är lite utav en hypokondriker. Jag har jämt ont eller obehag någonstans.
3. Jag har en SJUK fobi för spindlar, en spindel på bild kan få mig till tårar och att jag tappar andan.
4. Jag är lillasyster till två bröder som lärt mig det mesta jag vet både bra som dåligt.
5. Jag har en mor och far som är mina största förebilder i livet. De är mina bästa vänner och jag berätta i princip ALLT för dem, hur otroligt det än låter.
6. Jag pratar jämt och ibland för mycket. Är det tyst pratar jag med mig själv är det mycket prat pratar jag med, jag bara älskar att prata onödigt som nödvändigt.
7. Jag kan inte prata... hahah dubbelmoral. Nej men eftersom jag pratar så mycket så blir det ibland lite FÖR mycket så därför blandar jag ihop ord och bokstäver som till exempel mild vanilj smak blir vild manilj smak och mina skor är så jäkla hala blir mina hor är så jäkla skala....
8. Enligt Jonna ska jag berätta att jag rulla in under julgranen när jag var liten. Jag ville nämligen inte krypa så därför rulla jag över allt. Dock kunde jag bara rulla åt ett håll.. därav fastna jag under julgranen.
9. Jag drömmer om att bli fotograf. Och journalist. Och advokat. Och flygvärdinna. Och starta eget. Och massa annat.
10. Jag har en tvångstanke att varje gång när jag går hemifrån måste jag alltid känna på handtaget efter att jag låst dörren. Har jag inte gjort det måste jag gå tillbaka och göra det.
11. Jag har hyfsat små fötter. Vinterskor har jag storlek 36 för att ha plats för strumpor ett par skor från i somras är dock storlek 34.
12. Jag har ett ärr vid vänsteröga som är ifrån när jag lekte Tommy och Jerry inne på stadium vid 5 års ålder. Det slutade med att jag fick in en vass kalsonghängare in precis mellan ögat och tinningen dock tejpades det bara och jag var en cool pirat på dagis i flera dagar.
13. Jag har starka tankar på att ta bort mitt facebook-konto. Vet dock inte om jag skulle klara det men känner att fb tar över världen och har väl blivit lite för mycket.
14. Jag ska börja dansa street nu till våren igen och har dansat Rn'B, disco, street och balett förut.
15. Jag älskar min kamera. Bästa som finns helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar