19.1.11

Onsdag 14.32

Kom hem, skulle redigera bilder och plugga matte men fastna här och läste bloggar.
Skriv inget igår men skrev imorse på bussen, då gick ju inte det att publicera dåra. Så ja jag har inte skrivit igår för jag hade varken tid eller dator eftersom den var inlämnad i skolan för ominstallering. Och idag har datorerna krånglat en hel del som först nu skriver jag.
Sitter vid köksbordet och har i alla fall slagit upp matteboken, bra början. Har varit ute och fotat en stund innan jag hamna här. Dock dog batteriet så det blev inte många som jag hade tänkt mig men men.
Träffa även på min granne när jag var ute som jag nästan aldrig träffar för han drar till Brasilien jämt. Han gjorde däremot min dag lite bättre.
Han berätta att någon gång när jag var liten så hade han legat och kollat på tv mitt på dagen mitt i sommaren och då hade jag en halvmeter lång helt plötsligt kommit in springande och pratat på som bara den.
Så sa han att jag var lika söt och intelligent och trevlig då som jag var nu fast då kunde jag inte prata lika bra. Växte några centimeter av de orden. (kan dock tänka mig tanken, en lika pratig jag som nu men som inte kan prata ordentligt, herregud)
Nej nu ska jag sätta igång med bilderna och sen pluggandet.

båt i Sthlm från i fredags


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar