21.1.11

Fredag 14.55

STAMP ON THE GROUND JUMP JUMP JUMP JUMPING MOVIN ALL AROUND
är jag dryg eller är jag dryg, mihihi Sara, Jessica, Alice och Amanda, ni vet att ni älskar mig även om jag sjunger all the time.Började dagen kvart i 6 på morgonen och tog mig sedan iväg till gymmet med mor och far. Underbart skönt att börja träningen med musik i öronen, springtur och lite kast med vikter mohahaha.
Dagen har rullat på helt tokigt bra. 5 kr för 200 g choklad på ICA t.ex. as najs! God mat i skolan, härliga underbara classmates som förgyller
dagen och så vidare. Dessutom var jag ju allmänt awesome på webbdesignen om jag får säga det själv!
Slutar om 50 minuter och kvällen spenderar jag med girlzen at my place ser det ut som. GREAT
Nä men nu ska jag ha engelska och vara flitig på lektionen, or? ÄM AJ?

bild från saras place
pretty normal
tötis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar