5.1.11

Onsdag 15.26

Hallelåhja!
Usch å fy va jag inte kan hålla detta löfte om att uppdatera bättre... Men har aldrig ork!
Just nu sitter jag i alla fall på bussen då tänkte skriva lite! Är på väg till Sara för lite bakning med henne och August. Får se hur länge jag stannar och får se om jag och fanny går på bio ikv. Jag vill så hoppas hon joinar.
Gårddagen spenderades först med Emma på Waynes och Gud va vi hade saker att prata om. Var väl aldrig tysta!Jonna kom och gjorde oss sällskap och vid 7 så åkte jag och Jonna till mig och åt med min familj innan vi kolla på Magnus Betnér min älskade man! Haha. Men allvarligt den mannen borde bli stadsminister.
Ahja, sen runt 11 åkte Jonna hem och jag hamna framför datorn. Slutade med att jag satt och kolla på resor. Med Jonna vid sin dator hemma och jag vid min hemma hos mig planera vi vart vi ska!
Jag, mamma och pappa ska någonstans i söutet på mars och jag har sagt att Jonna ska med så hoppas väl på det.
Just nu lutar det emot ett jätte fint hotell precis vid havet på en av öarna Kap Verde! Helt underbart hoppas bara det blir så nu. Känns ju liksom hyfsat lockande nmed en vit sandstrand och turkost vatten istället för all denna jävla snö och kyla. Usch gillar inte vintern. Det kan bli vinter dagen innan julafton och vara vinter fram till nyårsdagen sen kan det vara vår till maj och sen sommar till första december och sen höst framtill dagen innan julafton och sen so on!
Nu börjar bussen närma sig stan så jag ska ta och hoppa av och byta buss. Har med mig kameran så ska försöka fota lite och så ska jag försöka uppdatera er med det sen! Jete fin chey i ventan po busen BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar