9.1.11

Söndag 17.39


Humöret är lite mer neutralt nu, lyssnar på sån där skön musik så att känslorna ba flödar. Eller något liknande.
Har redigerat lite bilder som jag nu lagt upp på http://johannaedithphotos.wordpress.com så checka in där! Har även satt upp elgitarren över sängen och har dessutom bäddat och städat också. Nu funderar jag på om jag ska göra dipp och morötter eller om jag ska och gå till Konsum för att inhandla chirre. Jobbiga val i livet. Borde egentligen komma ut lite idag så man inte sitter inne hela dagen men undrar om det är värt det. Dessutom måste jag tigga till mig lite pengar nu efter alla julklappar och mellandagsrea och alltihop, tomt i plånkan.
Äh får se hur jag gör. I vilket fall ska jag förflytta mig till sängen och sätta mig och göra lite smycken hade jag tänkt. Dock börjar alla grejer ta slut nu så måste införskaffa sånt också för de pengar som inte finns...
Äh livet går vidare pengar är inte allt, or?

bild från oktober någon gång
samma tröja idag fast med harembyxor, chill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar