9.1.11

Söndag 15.54

The bitch is back.
Haha or? ÄM AJ?
Nä men bitchmood on idag. Startade dagen helt för jävligt och har det någonsin slutat bra då? NIX.
Känner att jag skiter i allt och alla för tillfället, har stor lust att bli enstöring. Flytta utomlands bo helt öde på en ö i värsta lyxhuset, se filmer, läsa böcker, fota och ba chilla med livet. Och helt jävla ensam ska jag vara. Jonna kanske kan få hänga med men mycket tveksamt. That's Life.
I alla fall lycklig över att jag införskaffade ett nytt objektiv igår.
Canon EF 50 mm - älskade du. Min nya kärlek.

Har i alla fall varit duktig och pluggat idag. Skolan börjar ju faktiskt imorgon och nej jag är väl då den enda som inte vill tillbaka låter det som men fyfan jag orkar inte. Har inget emot JB älskar JB men nix inte on mood for skola dåra. Ska i alla fall få fika tillsammans med Jonna efter skolan som alltid på måndagarna och fy bubblan vad bra att få träffa henne. Senare i veckan ska vi även gå på bio ihop hihi jag och min fru. Easy A ska vi alla fall se, bli la sit bja.
Nej nu ska jag redigera bilder och dessutom hjälpa pappa att hänga upp elgitarren på väggen, COOLT.

pic from yesterday
minns det som igår


Linne - Varberg, Kavaj - H&M, Haremsbyxor - London, Örhänge - egen gjort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar