7.1.11

Fredag 21.48

Let's Dance, ett glas cola och två päron är det som jag spenderar min fredag kväll med. Och självklart syfta jag inte på päron man käkar utan mina två föräldrar.
Seg dag i allmänhet. Starta den tillsammans med Addi och dega framför datorn och tv:n fram till hans träning. Efter det fortsatte jag dega i sängen och sov även en stund. Vakna sedan och käka middag med mor och far och sedan hamna jag här framför tv:n. Bara hoppas på att jag kan somna tidigt ikväll. Orkar inte ligga vaken hela natten. Och ska dessutom försöka orka upp och träna imorgon innan klockan 1 eftersom de stänger då. Sen på kvällen tar jag mig ut till Irsta med några tjejer för att laga mat och chilla så där sista lördagen innan skolan.
Kan inte bestämma mig, saknar jag skolan eller inte? På ett sätt ja, på ett sätt nej.
Ska göra något vettigt nu, vad? Det vettefan ska väl hit på nå.



bild från i tisdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar