16.1.11

Söndag 18.50

Den där dagen på veckan när allt är allmänt segt och man bara samlar ihop sig för en ny vecka. Hela veckan och helgen försvann ju bara sådär.. blir tydligen så när man blir äldre har jag hört, sorgligt nog.
Har i alla fall spenderat några timmar av den här dagen tillsammans med Addibooi. Började se ett antal filmer men kom alltid på att vi sett allihopa eller att det var något fel på dem så efter några försök blev det ändå till slut Red som film. Helt OK men vi insåg att vi faktiskt sett den med men men.
Just nu degar jag bara i sängen och har inga planer på att flytta mig. Förutom att jag vill käka något sjukt gott och onyttigt och sen bara se någon bra film eller serie. Tagga inför morgondagen liksom. Fikar väl med Jonna efter skolan och sen blir det till att träna.
Nä nu ska jag se till att hitta på någonting i alla fall inte bara ruttna bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar