17.1.11

Måndag 20.37

En helt toppen dag har det varit.
Började med skola och lyssnade på Humanitas som pratade om diskriminering. Efter det var det diskussion och analys om filmen, Big Fish, vi såg förra veckan. På lunchen sprang vi iväg till VL för att fylla på mitt busskort och sedan en snabbis in på donken för lite onyttigheter, gud va busigt!
Sista lektionen bestod av att klassen satt i ring och pratade, tillbaka på dagis? Nästan så, dock bjöd de inte på frukt, dålig stil.
Efter skolan gick jag och möte upp min vän Jonna så vi satt och chilla på cornetto som vi gör varje måndag. Innan hon drog på möte sprang vi inom lite butiker och drömde tyvärr. Längtar efter barnbidraget nu, något helt otroligt. Tog i alla fall bussen hem sedan och käkade med far min innan vi åkte iväg till Friskis för lite träning.
Stolt över mig själv som kommit igång med träningen nu. Jete bja!
Sitter nu framför idrottsgalan med pappa och precis käkat avokado, sjukt gott de där asså.
Ska i alla fall ta och redigera lite bilder från Sthlm i fredags och hoppas på att bli klar sedan ska jag sova. Skriver nog inte mer idag alltså!

Så här coola var jag och Sara på DN & Expressen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar