6.1.11

Torsdag 01.23


"Åh jag kan inte skilja på om jag vill vinna , Åh jag kan inte skilja på om jag vill va med dig..."
Melissa Horn som strömmar ut ur högtalarna. Härliga underbara Melissa Horns röst. Tänk om man ändå kunde sjunga och spela gitarr som henne...

Har spenderat hela kvällen med min kära vän Fanny. Först åkte vi till stan och tog en fika på Cornetto. Blev bara kvar där en timme innan vi drog oss hem till mig där päronen hade partaj. Tema fest var det som gällde, vet inte om ni som läser min blogg flitigt minns att förra året var jag grekisk gudinna? I år var jag inte med haha..
I alla fall så fick vi mat här alla sorters olika grejer vad det nu fanns. När maten var slut gjorde vi dip och skar upp grönsaker sedan satt vi och tjocka oss med det framför Filip & Fredriks Årskrönika. Tänk att man kan skratta så mycket åt saker som inte ens är kul. Sjukt hur kul man kan ha ibland med den där bruden.
När programmet var slut och Fanny börja tänka på att åka hem insåg vi att bussarna slutat gå. Det är ju vardag och bara för att vi har lov så går ju inte bussarna som vi vill. Som tur var kunde några av våra andra gäster skjutsa hem henne, så jag liksom blev av med henne.. haha! Pusspårej.
Nu ska jag väl försöka lägga undan datorn och sova. Somna innan 4 inatt tack? Hmm ska försöka.
Ska även försöka dra mig upp vid 10 och åka iväg och träna. Ja jag har någon slags sjukdom, den kan heta typ bred-smittan eller liknande. Vet absolut inte vem som kan ha smittat mig haha...
Nej hörni, god natt!

1 kommentar: