22.1.11

Lördag 14.34

Blev inget mer inlägg igår, glömde helt enkelt bort det... Eller? Nej jag hade faktiskt annat för mig.Direkt när skolan var slut gick jag ner till stan med Erik och Alice och senare Alice och Julia.
Byte sedan ut dem till Jonna istället och jag och Jonna åkte till mig.
Hann hem och vände sedan ut till Maxi med mor min och handlade allt till kvällen. Sedan satte det igång. Elin kom hit så började vi med tre rätters middagen. Lite innan maten var kvar trilla Fanny in och sedan satte vi oss och åt. Sedan satt vi där hela kvällen. Började med förrätt, sen huvudrätt och sen den underbara fruktsalladen till efterrätt. Mycket skratt och prat blev det och sista personen vid namn Fanny åkte hem lite efter 12. Tackar tjejer för en helt tokigt bra kväll.

Tog "lite" sov morgonen idag så gick inte upp fören 1. Käkade frukost och städa upp lite på rummet sen hamna jag här. Nu ska jag ta och redigera lite bilder tror jag och sen käka något. Vi får helt enkelt se hur dagen blir framöver!

bild från i somras dåra, helt OK att komma tillbaka nu.
usch för vinter, usch för kyla och usch för all jävla snö.

1 kommentar:

  1. hej johanna det är jonna. jag ville bara vara vänlig och meddela dig om en viss sak. inget särskilt eller så. men det är lördag idag. det var fredag igår. pussenenenenen

    SvaraRadera