11.1.11

Tisdag 08.28

Back on the bus och dags för skola igen. Igår hade jag inga problem med att gå upp, men idag .. Usch snooza i 45 minuter. Dessutom är det kallare idag än igår så skinnjackan som FAKTISKT var skapligt varm igår värmer inte alls idag. Men får väl skylla mig själv det är ju bara januari. Fy vad jag längtar utomlands. Ikväll ska vi sätta oss och kolla igenom resor en gång till och förhoppningsvis även boka. Skönt bort till värmen en vecka! Vill ju dock att hon Jonna ska med så får försöka fixa till det på något sätt. Typ trycka ner henne i väskan!
Det dåliga med den här morgonbussen är att ALLA åker den, full innan den kommit till 4e hållplatsen. Jag själv breder ut mig på två platser med dataväska och träningsväska och såklart hörlurarna på som om någon mot förväntan skulle säga något så hör jag ändå inget, mohaha...
Nä men skriver senare istället, CIAO!
Jete bra kvalité! Tyckte bara himlen var lite cool när jag vänta på bussen hehe... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar