20.1.11

Torsdag 19.01

Död chey.
Eller? Lite smått så där, tog dock en liten powernap så piggna till nu.
Har befunnit mig på Björnön stor del av dagen för JB Olympics. Självklart ska idrotts"fantasterna" vinna.. fuskare säkert. Vi kom i alla fall 2a bra gjort av oss som knappt orka upp för backen när det var stjärtlapps race.
Efter alla tävlingar var det fritt = sitta 10 pers på en presenning och åka ner = blå märken på knäna... not good. Men kul som satan hade jag och det är väl som sagt huvudsaken.
När bussarna återvände till skolan var jag sån no lifer så jag stanna kvar i skolan med Adrian och Anders, ganska chill ändå. Inte fören vid 4 tog jag bussen hemåt och hamna i soffan ett tag innan ögonen inte orkade mer.
Nu har jag även hunnit med att äta och återgått till soffan. Funderar på om jag kanske ska ta och kolla på någon film? Eller somnar jag bara då? hmm..
Och nu glömde jag bort att jag höll
på att skriva här så nu har det gått en halv timme och jag ska se på film. Hoppas på att The Dilemma hinner bli klar sen ser jag den.


Gårdagens;
Ormstrumpbyxor - Lindex
Byxdress - Carlings
Klocka - Ur & Penn
Baseball tröja (inte med på bild) - JC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar