13.1.11

Torsdag 22.02

"Skriver senare" ja det blev en dag och ungefär 12 timmar senare. Men bättre sent än aldrig.
Sen sist jag skrev har jag tränat 2 ggr och skottat en hel uppfart och dessutom hunnit med att gå på bio med min bästa vän. Life's good? Yes idag blev det det igen.
Vaknade nyss upp ifrån en skön liten powernap på en timme hehe.. men som sagt skööön var den!
Borde väl egentligen inte ha sovit och istället somnat tidigt ikväll. Men nä var tvungen ögonen orkade verkligen inte. Men kanske lite bra också, då hinner jag packa och allt sådant inför imorgon. Vi drar nämligen till Stockholm med skolan och direkt efter det tar jag mig med några brudar ut till Irsta för lite tjejmys. Får se hur uppdateringen blir men inte den bästa antar jag. Back on saturday. Nu glömde jag återigen bort bloggen och nu har det gått en halv timme... ska försöka stänga av här och sen sova!


Bild jag lekte med i skolan, tyvärr blev det inte som jag tänkt men men lite tuff ändå.
Original bilden är från halloween så jag var ju inte helt normal innan hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar