1.10.09

30 September

sista dagen innan det är höst på riktigt enligt mig.
men det är ju redan vinter ute så, blä!
skrev inte igår eftersom att jag var för trött
och kvällen innan skrev jag bara om jimmy eftersom att jimmy är mitt allt
Men nu måste jag skriva av mig om en annan person.
Min Rebecca Fredrika Axelsson,
läste henns blogg och allt hon skrivit om mig och oss
jag kunde inte hålla tårarna tillbaka,
blev verkligen berörd, eftersom att jag saknar dig
det har blivit så fel mellan oss senast tiden men jag förstår nu,
jag behöver dig! spelar ingen roll vad andra säger
rebecca och johanna det är liksom något som det bara ska vara
typ som piff och puff, som vi själva sa
och bill och bull, arne och bertil, kotte och gran
alla våra smeknamn, allt
hur kan vi kasta bort det?
vi är inte samma personer de korta stunder vi ses nu för tiden
men jag vet, att det kan bli som förut
bara vi kämpar, och det kan vi
det vet vi båda två, vi kan allt
vi kan klara allt, om vi bara gör det tillsammans.
vi har gått igenom så mycket ihop och har alltid stöttat varandra
alla våra stunder när vi inte pratat och bara förstört för varandra
det är bara skit, jag vill inte ha det så, men det är väl så det ska vara
för att kunna få det bästa måste man bekämpa det sämst
innan känt botten kan man inte veta vart toppen är
jag saknar min rebecca och jag verkligen vill att allt ska vara som förut
det kanske det inte kan bli, men jag vill försöka
jag gör allt för dig och vill stötta dig genom allt
för när du mår bra gör jag det med.
rebecca och johanna, det finns inget slut!

nu ska jag nog snart gå och äta eftersom att jag sitter i skolan,
har teknik men är typ klara nu så börja skriva här istället
älskar min blogg haha, så skönta tt bara skriva och skriva.
saknar tjejerna också, de sitter bakom mig och jag känner verkligen hur långt bort jag är
okej kanske bara några meter men inte från det vi hade förut¨
det är så långt bort och jag vill bara ha tillbaka det
brandthovda dagar allt, bara som förut.
jaja nu ska jag springa ut och möta jimmy, happyfeelings!
jonna, jag älskar dig och ska skicka sms till dig nu och säga att vi ska äta, bara så du vet!

/j to the h to the hanna

1 kommentar:

  1. åh stumpan!
    du är bäst & vi klarar det här tillsammans bara om vi kämpar som du säger!
    det är en självklarhet rebecca & johanna


    jag älskar dig

    SvaraRadera