12.11.10

Fredag 08.28

I förrgår - snö kaos
Igår - sol
Idag - regn oväder och slask
Vad är de här för något.. Sitter och väntar på bussen 10 minuter senare än vanligt men orkade mig verkligen inte upp imorse. Och igår för den delen, somna väl ungefär 1 timme efter att jag lagt upp inlägget. Måste bli ändring på det här.
Skönt med helg i alla fall och dessutom resursdagar efter lovet = dit en stund på måndag och sen ledig tisdag och onsdag.
Ooh herregud. Nu klev det på ett helt jäkla dagis så nu var den bussen full. Så här mycket barn så här tidigt är ingen höjdare, låter som en hel jäkla hönsgården...

Just det, skrev inte om det igår. Jag och Anastasia blev erbjudna att jobba som fotografer på Lego Leauge, en lego tävling, som är på Växhuset imorgon. Så blir ingen sovmorgon imorgon inte. Ska vara på Växhuset 7.30 och slutat 16.00 så blir en hel del jobb. Men ska bli grymt kul.

Insåg precis varför jag inte ska ligga och dra mig i sängen på morgonen... Ett mirakel om jag lyckas ta mig av den här bussen. Det återstår väl helt enkelt att se. Skriver senare idag , I think!
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar