11.11.10

Torsdag 17.06

Sitter på bussen på väg hem nu. Första bussresan sen jag börja som jag faktiskt får sitta på bussen, helt insane va skönt! Funderar på att alltid stanna i skolan framtill 5 och sen ta bussen för att få sitta. Låter lockande tycker jag!
Haft en grym dag i skolan, livet rullar liksom på så bra nu. Ångrar dock att jag flamsa bort stor del av matte lektionen men va fan lite skoj ska man väl ha.
Sista lektionen var mediaproduktion och vårat stora irsta blixten projekt drar äntligen igång. Tidning ska göras och senare ska även en stor disco affisch fixas. Det här känns riktigt grymt! Jag ,Anastasia och Sara har redan stora planer på hur det ska se ut!
Men nu ska jag strax hoppa av bussen och pulsa hem i all snö, vilken jäkla träning det är att ta sig igenom snön på gräsmattan! Blöt om bena blir man med men äsch lite blöta ben har ingen dött av!
Adjö! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar