29.11.10

Måndag 21.37

Tänkt skriva ett antal gånger idag men tiden har inte funnits och när den funnits har kylan inte tillåtit mina händer att ta tag i ett inlägg och lägga upp. Så ursäkta mig för detta men skyll på han den där vinter.
Dagen har varit allmänt AWESOME (som jag och pappa förresten märkt att alla människor börjar säga mer nu för tiden, why all this awesome lix?)hehe.. Började dagen med engelska redovisning, lite folk i klassen så var väl snarare lite party feeling och fotbolls huliganer innan vi skulle redovisa, men det gillar vi. Redovisning gick bra, sämre än vad jag hoppats på men bättre än vad jag trodde, eller något!
Eftermiddagen bestod av FOTOSTUDION! Jag, Sara och Amanda lekte runt och fjolla oss. Men snyggt blev det och kul var det så no hard feelings!

När jag tagit mig ur skolan möte jag min Jonna, hennes Simon och Simons Morgan. Efter några minuter kom även vår Malin. haha kul jag har. Jag och Jonna skulle fika men det "hann" vi inte för min mor skulle hämta oss och make some busniess men sen skulle vi hunnit för min mamma var seg. Så när vi istället trodde att vi skulle hinna så hann vi inte heller för då hade Jonna möte...

Men efter hennes möte fick jag och hennes Simon vår Jonna all on our own. vad är grejen med att jag skriver på engelska då och då? avvänjning here I come, går ju redan bra hahahah FAIL. Men ah okej ska nog inte skriva bra går jag bara ut för.

I ALLA FALL, så tog jag bussen hem sedan och åt med sällskap av en av mina bästa bröder Nils och Amanda. De skjutsa mig senare till sången. Insåg även då att de jäklarna faktiskt åker snart och då ser jag dem inte på typ ett halv år? Fan lite jobbigt när jag tänker efter, lite känslosamt liksom. Men väntar med det till imorgon istället.

Sången gick la' ut för dåra. Halsen pallade inte trycket så för väntar mig väl att jag är hes imorgon, illa men sant. Nu ska jag ta och redigera lite bilder från idag och sedan ska jag sova.
Börjar 11 imorgon så sovmorgon för min del, underbart!

Får bli en söt bild på Jonna å Simon med Jonnas fina fågel bred

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar