16.11.10

Tisdag 00.58

Jag borde verkligen sova. Fått in en sån dålig vana att jag somnar jätte sent, orkar ändå upp på morgonen men total däckar i soffan när jag kommer hem från skolan = somnar sent igen.
Ligger och lyssnar på Colbie Caillat och hennes Bubbly. Sjukt hur mycket minnen man kan komma ihåg av att höra en låt. Tänker mest på mina brudar från handbollen när vi var på Hallby. Saknar handbollen, som tusan. Men skulle aldrig orka med så hårt som de kör. Ska dock sätta igång med träningen ordentligt nu. Sätter väl i alla fall igång med mina promenader som är mils lång, alldeles för långa för att höften ska må bra. Men äsch, det går över tills jag gifter mig.
Är i någon slags dvala känner jag. Bara må bra dvala, stänger allt ute som ger minsta antydan på dålig stämning. Stoppar hörlurarna i öronen och lyssnar på Mario Kart Love Song, så är leendet tillbaka.

Funderar på om jag ska ta mig iväg till skolan imorgon ändå. Äta i skolan så jag slipper göra mat här hemma, eller köpa mat. Känns lockande. Vet ju dessutom att det ska dit andra människor så kanske tar med mig datorn och sätter mig och försöker redigera bilderna från lördagen.
Har kanske inte ens skrivit att vi har resursdagar just nu så det är bara för de som har något att ta igen som måste till skolan. Eller för de som vill ta igen, jobba i kamp, eller ah ni fattar grejen.
Tur nog hade jag inget jag behövde göra som är livsviktigt men har ändå lite grejer jag borde göra så får väl se hur jag gör imorgon. Tvekar ju på att jag kommer upp men men!
Tar väl i såna fall senaste möjliga bussen till lunchen och sen så jobbar jag efteråt.

bjuder på lite bilder från sommaren !

måste erkänna att det var en riktigt jäkla bra sommar!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar