12.11.10

Fredag 11.29

Dagen bara fortsätter rulla på med mindre bra grejer, men humöret är uppe ändå!
Försov mig ju som sagt, tog en senare buss, småbarnen skrek, skoldator funkar inte, får lånedator, lånedator funkar inte osv. ja ser ut som att det inte är min dag idag men jag lever och är glad ändå!
Sitter och jobbar med DreamWeaver och gör våra hemsidor. Inte världens lättaste men kul. Drack upp en fanta nyss, gott. Fredagsmys som gäller i våran klass. Jag, Karolina och Erik delar på en chipspåse, gott värre kan jag lova.

Tänkte att jag skulle lägga upp lite nya bilder på min fotoblogg men kom på att det inte funkar i skolan så icke sa nicke. Min kamera är ju tyvärr sönder, eller inte helt sönder men den vill inte som jag vill så fick låna en av skolan igår så då blev det lite bilder!
Lägger upp några här istället då.
Skriver senare, kommer somna btw.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar