8.11.10

Måndag 22.22

Sitter här i soffan och kollar på något tv-program. Till det käkar jag avokado, min nya förälskelse. SÅ SJUKT GOTT! Fattar inte hur jag kunde säga att det var äckligt förut.. Fy på mig!
Dagen har varit riktigt bra. Började som vanligt efter lovet och till skillnad från andra människor stört gilla jag det. Älskar min klass och det vi gör så helt OK. Visst skoj och skönt med lov men what the pip gillar skolan minst lika mycket.. eller nästan!
Efter skolan gick jag ner till stan och möte min älskade Jonna, efter att hon bäst som hon är stått ut med att vänta på mig. Vi satte oss och fika och hade det allmänt grymt som vanligt.
När det väl var dags att gå till bussen så stod bussen redan på plats och jag var 50 meter bort. Inte orkade jag springa, även fast jag ALLTID gör det när den står där men nej, inte idag tänkte jag. Det kommer fler när som helst så strunt samma.
Lät bussen åka när den bara var några få meter ifrån mig och tänkte att jaja, det är bara 10 minuter till nästa, men inte det! Det var ju då sista bussen och efter det skulle dessa KÄRA nattbussar komma. Så pga av att jag inte sprang de där ynka meterna fick jag istället vänta 30 minuter. Men men hade ju min Jonna till sällskap.
Väl hemma blev det till att äta, dock brände jag maten i MIKRON hur nu det gick till och sen var det iväg på sånglektion.
Älskar den här känslan att jag får bara sjunga ut och bara släppa allt. Sång är livet, that's it!

Nu ska jag ta och titta på tv en stund till och sedan sluta mina ögon för en ny dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar