17.11.10

Onsdag 22.29

Humöret är på botten, fast inte depp eller så men liksom bara typ "bryr-mig-inte-ett-piss" humör. Irriterar mig på små saker men säger inget utan bara samlar på mig, får väl se när utbrottet kommer. Bara förvarnar liksom.
Skulle vara skönt att ut och springa just nu, men nja lite sent, lite kallt och lite halt ute. Funderar att göra som tidigare idag istället och ta och sjunga lite innan jag går och lägger mig. Någon låt med riktigt drag i och bara sjunga halsen av mig och sen slockna i sängen och vakna upp till en ny dag.
Matte första lektionen och jag rå diggar't. Andra hade säkert sagt det ironiskt men inte jag, jag gillar matte, kalla mig nörd men jag gillar't. Bestämt mig för att sluta med spanskan och läsa extra matte istället också, känn på den ni. Antagligen enda kotten som läser extra matte för att det är kul och inte bara för att pressa sig själv för att slippa matten i 2an.

Ahja ska förflytta mig från soffan till rummet, sjunga ut lite och sen däcka. Ciao.

Bjuder väl på en lite "happy" bild så länge, liksom helt ny och så där också.
2008 om jag inte missminner mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar