16.11.10

Tisdag 17.53

Kommit på att jag är musikberoende. Allvarligt talat kan jag gå från ledsen till jätte glad med bara lite musik i öronen. Liksom bara lite ord, en melodi och ut genom hörlurarna in i öronen så kan det förändra så mycket.
Skolan fick sällskap av mig i 2 timmar sen fick det räcka. Hann läsa lite i min bok och ta bort de bilder som blev dåliga i lördags. Vid halv 4 vandrade jag med Anastasia till donken för att hon skulle äta. När hon ätit så vandrade jag till bussen och åkte hem igen. Sen dess har jag bara suttit vid datorn och segat. Tänkte försöka ta tag i det där med att redigera bilderna från i lördags som jag så länge tänkt.
Och allt detta(som står innan den här meningen) skrev jag för en timme sen för nu är klockan 18.53 haha.. har jag börjat med bilderna? Nej...
Måste göra det, sen funderar jag på att gå ut och gå en promenad, dock är det KOLsvart ute så får se det...
Ska i alla fall börja med bilderna så att jag har börjat, skriver kanske senare!

Bjuder på en bild för ett år sen så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar