28.11.10

Söndag 21.26

Shiet, börjar överkonsumera nu alltså... haha !
Har inget att göra, vill att pappa ska läsa igenom mitt engelska arbete men han är upptagen så jag sitter bara och väntar. Orkar inte skriva något mer men tveksam på att jag har så mycket så att de går att prata i 3 minuter... Vad kan man skriva om fika liksom?

Nu sådär 1 timme senare har jag skrivit klart texten så imorgon ska jag bara skriva om de till stödord och hoppas att jag hinner. Är i 3 gruppen så 8 st ska redovisa innan mig så jobba stenhårt asså!

Tänkte bara berätta att den som kan berätta för mig vart jag gömt kvittot till min kamera är den bästa människan på hela jorden. Saknar att kunna bomba med foton så sjukt jäkla mycket, missat hela jäkla hösten typ och den där frostiga delen av året precis innan snön kommer. Helvete det svider lite i hjärtat faktiskt. Vill ha min älskade älskling av alla älsklingar tillbaka. Tyvärr så är det ju faktiskt så att oavsett vad så kommer aldrig någonsin någon varken kvinna eller man, sak eller djur, kunna ta den plats som min kamera har i mitt hjärta. hahaha cp barn...
Nej men ah jobbigt ämne det här!


Glömmer hela tiden bort att jag skriver här så blir lite mellan rum hehe.. klockan är 23.17 nu så jag ska faktiskt ta och sova. Spåkulan på Facebook ska faktiskt åt mig att göra det... måste ju lyda order liksom.

Ni får en vacker bild på mig och min kära vän Elin också. Sjutton vad jag sakna min gamla hårfärg. Älska mitt hår nu men satan i gatan va fint det skulle sitta med den där färgen.
Sen tycker jag även Elin är väldigt vacker. Saknar dig bruttan!


1 kommentar:

  1. saknar dig med gummsi. plus tycker att jag va super fin på den här bilden. helt sjukt snigg. tungan är det absolut bästa med hela bilden..

    SvaraRadera