13.11.10

Lördag 17.21

Död kvinna no.1 men fan va skoj det varit! Fullt ös nästan hela tiden. Massor av folk, massor av skrik och hejar ramsor, massor med lego, massor av ljus och ljud och massor av det mesta resulterade i 1000 bilder från dagen. Säger bara, KILL ME kommer behöva lägga ner en hel dag för redigering från bara idag... Men värt var det i alla fall. Lite för lite betalt för så pass mycket jobb men fick göra det jag älskar och dessa bilder kan helt klart förra mig längre! Sitter på bussen nu, jag och Anastasia gick och åt donken när vi slutat. Man fick bara baugett till lunch och visste inte om jag tålde eller inte så icke sa Nicke blev det mycke lunch för mig. Tro mig, donken har nog aldrig smakat så bra! Ska hem nu, dra på mig mjukiskläder och sedan bara chilla sönder med världens absolut bästa vän! Inte träffat henne sen måndags fö fan usch, för långt! Tänkte bara skriva, sjukt hur skönt det är att åka buss när man har musik i öronen så resten av omvärlden inte hörs! Insane asså! Avslutar med några söta bilder på sara från i onsdags! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. Gissa vad jag gör nu... Äter din baguette i min säng... (det är tillåtet att skratta)
    :*

    SvaraRadera