17.11.10

Onsdag 14.45

Vart ska detta sluta? Vaknade för lite mer än en timme sen och visst var det skönt, men där var ju liksom halva dagen borta haha... Hur sjutton ska jag komma upp vid halv 8 imorgon liksom? Bra fråga det där.
Hade tänkt mig att jag skulle ta mig ner till stan idag och fixa present åt min far som fyller år på fredag men tveksam på att jag orkar. Dessutom så är det ju inte en jäkel som kan för alla har så mycket plugg. Så jag fastnar nog här hemma framför datorn och tv:n men lite bra musik. Ska verkligen försöka bli klar med bilderna från FLL och sen ska jag sätta mig och läsa i min bok, så har jag gjort lite nytta.
Klockan 8 är det däremot dags att bege sig ner till Dansverkstan för dans och sen bara hem och däcka i sängen! Men längtar redan till dansen haha.. älskar't. Har planer på att börja med disco nästa termin. Saknar det lite smått. Rytmen, takten, farten allt! Så underbart.

till något helt annat
KAN NÅGON FÖRKLARA VARFÖR NÅGON FRÅN IRAN RINGER MIG HELA TIDEN???
Ringde 1 gång igår och har ringt 3 gånger idag, har itne velat svara för det är liksom världens längsta nummer, sen nu sökte jag på google då är det något nummer i Iran ???.... scary..
Ahja, ska börja emd bilderna skriver väl senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar