26.11.10

Fredag 22.43

Haft en ur mysig kväll med min vän Sara! Vi började med bio, Fyra År Till, se den inte. Helt okej men liksom politik snack och bögsex gick inte hem hos mig i alla fall.
När filmen var slut gick vi bort till Cornetto och satte oss där och mös och pratade på. När klockan närma sig 10 hade Sara en snäll mamma som skjutsa hem mig så nu sitter jag med mor och far och kollar på Idol.

Igår var det ju som sagt Så Ska Det Låta, älskade underbara Så Ska Det Låta. Smurfar, fjortisar, utvecklingsstörda var pricken över i förutom de grymma artisterna och Peter Settman. Hade ju dessutom min absolut bästa vän med mig och vi är väl allmänt bäst!

Nu ska jag faktiskt sätta igång med att städa rummet och sen ta och sova. Inte blivit mycket av det sist nämnda senaste tiden. Så behöver verkligen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar