1.11.10

Måndag 17.59

Dagen flyter på, lika segt som tidigare. Suttit här i soffan alldeles för länge nu så ska ta mig upp här ifrån, dra på mig lite "riktiga" kläder och inte mjukis kläder och sedan fixa mig lite smått. Inväntar sedan Jonna, eller möter henne på stan, vet inte än! Sen får vi väl helt enkelt se vart kvällen tar oss. Hoppas på något skoj och det lär det väl bli med en vän som Jonna!
Har förresten bestämt mig för att efter jag klippt mig imorgon så ska jag slinga håret. Dock på ett annat ställe haha. Jonna joinar mig till frissan och efter det gör vi stan I guess!
Mitt guld/orange/gul/blonda hår ska nu blir guldblont utan gult och oranget. UTAN FLÄCKAR också haha!

Kanske laddar upp en outfit bild innan jag rör mig utåt. Upp till tiden att bestämma det!

Pics från förra sommaren, hell yeah va skönt det skulle vara med värme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar