5.11.10

Fredag 11.12


Halva munnen bedövad, ont i höften och sitter i min bästa väns säng!

Ganska jätte underbart med tanke på att det faktiskt är hos min bästa vän jag är.

Tandläkaren befann jag mig hos för mindre än en halv timme sen. Helvete vad jag hatar att gå till tandläkaren. Har dock världens bästa och snällaste tandläkare men nej usch vad jag hatar att gå dit. Fått laga ett hål två gånger nu och får kväljningar av att de bara håller på inne i munnen på mig. Fick 2 bedövnings sprutor för den första räckte inte man ba YEAHO.

Äsh, nu skiter vi i vilket ochlever vidare va?

Ja det gör vi.

Jonna är så söt och springer runt och städar i sitt rum. Vi ska snart röra oss mot mig och do some secret stuff you know... Haha berättar sen men kan inte göra det nu för vet att personen i fråga kanske läser det här!

Skriver kanske senare idag, we'll see we'll see!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar