28.11.10

Söndag 15.35

Ursäkta mig för min urdåliga uppdatering. Men ska bättra mig, tror jag. Lägger mycket tid på annat just nu. På saker som liksom får mig glad och bra grejer i allmänhet.
Kom nyss hem från Sara där jag även spendera kvällen igår tillsammans med henne Anders och Adrian. Sjukt bra människor de där, såna som jag lägger tid på helt enkelt.
Saknar dock min bästa vän Jonna redan haha.. insane. Träffar henne imorgon i alla fal TUR DET!
Ska ta tag i lite skolarbete tror jag. Har engelska uppgift till imorgon så borde nog skriva klart och sen plugga in den sten hårt. Hoppas bara orken räcker för just nu känner jag mig sten död. Kanske sover en stund först och pluggar sen? Vi får se.
Skulle förresten fått hem dubbelsängen idag som jag ska få låna av min bror medan de är ute och reser. Men vet inte om det blir så pga vädret så får väl bara hoppas. Någon gång innan onsdag kommer den i alla fall, skönt det!
En sak som däremot inte är skönt det är att min höft börjat göra jätte ont. Den hacka och hade sig igår och imorse var det kajko! Har smörjt in med zon eller vad det är som ska hjälpa så håller väl tummarna. Och hoppas fanimej att det inte blir värre för "hyfsat" tveksam på att jag vill operera upp halva benet!
Jaja, nog klagat! Ska ta och vila en stund, sjukt trött. Skriver kanske senare!

Gårdagens Outfit;
Vit linne - Fått av mamma
Randig kavaj - VILA
Svarta shorts - Cubus
Tights - London
Sjal - Cubus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar