10.12.10

Fredag 21.03

Nu har jag blivit så där dålig på uppdatering igen. Men har haft fullt upp med skolan idag och efter skolan gick jag ner till stan med Sara och möte pappa direkt. Sprang runt och leta efter termobraxor i minst 2 timmar... Lutade ett tag mot, hör och häpna nu, ett par på Kappahl på barnavdelning, haha. Jag vet hur det låter men tro mig de satt skit bra och var snyggare än de flesta andra jag hittat under 1000 lappen! Finns ju knappt några mönstrade termobyxor att köpa i sportbutikerna i Västerås? De finns ju hel färgade i coola färger och så men jag hade tänkt mig något coolt mönster eller något sånt men icke sa nicke! Vi gav ändå Stadium ett sista försök och hittade då ett par jag verkligen gillade och som passade, så dessa fick följa med hem.
Ni ser dem till vänster!

Kvällen har spenderats här hemma tillsammans med mina älskade föräldrar. Idol tittas det på och i pauserna byter vi över till nobelmiddagen. Dock har pappa nu somnat haha ... brukar vara tvärtom, att mamma somnar men inte idag! Jag och mamma får väl käka upp all efterrätt själva mohaha.


Dock ska jag nog också snart sova. 7.30 går bussen till Romme. Är så jäkla taggad!!!!!!
Jag och 8 andra ska göra backarna osäkra haha. Börjar dagen med att försöka lära mig åka snowboard får se hur det går, byter säkert till blades sen haha. Ska försöka uppdatera ändå lite då och då så ni hänger på liksom ;)
Nu ska jag ta och vara social mot min mor, vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar