9.12.10

Torsdag 22.21

Inte min dag idag. Lätt irriterad som jag varit i princip hela veckan. Inte blev det bättre av vad jag fick veta om morgondagen. Buhu , ska väl kämpa mig igenom helgen åker faktiskt till Romme på lördag med ett helt gäng. 9 pers blir vi. Härligt! Jag ska lära mig åka snowboard, mindre härligt.. Insåg även ikv att jag och mamma måste förbi stan imorgon och köpa nya termobraxer. Höfterna hade liksom växt lite så det som knappt gick att stänga förra vintern var omöjligt att knäppa idag!
Förresten har jag och min biffiga vän Sara varit och gynnat idag igen, sjukt skönt. Nu jäklar är jag igång. Måste bara ladda på kortet sen kör vi fullt ut!
Spenderar morgondagens kvällen med min älskade Jonna , kan nog behövas. Behöver lite peppning efter denna helvetes vecka. Skriver kanske mer imorgon.
En bra sak idag som jag kan berätta om är förresten att jag lyckades bli chefsredaktör för våran tidning tack vare lottning !!
Saras söta mästerverk! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar