16.12.10

Torsdag 21.09

Hemma igen!
Och vad var det där afro dans? Inte var det jobbigt i alla fall men lite skoj var det väl. Taggar igång för yogan imorgon istället. Älskar all denna träning. Får mig att tänka på annat och inte alla dessa små problem i livet. Så mycket som gnager just nu och små saker som får mig ur balans. Lägger tid på saker som inte borde analyseras utan bara borde tas in och accepteras.
Tänker för mycket i ren allmänhet och fokuserar inte på det bra och på det jag har. Antar att jag är väldigt rädd att förlora något värdefullt som jag precis funnit. Därför blir jag så jävla nojig och vänder på allt till det negativa. Sluta på detta och dags att blicka framåt fullt ut, jag klarar mig.
När världen går under går jag över!

Pepp talk med mig själv men sånt behövs ibland. Nu kom mina päron hem så hoppas på te och något gott innan det blir sängen. Upp 6 som sagt hmmm... ser om jag överlever eller hamnar i någon slags sov-koma... kan nog hända!


ännu en bild från fotostudion, focus eller hur vare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar