16.12.10

Torsdag 18.13

Sitter och lyssnar på The Time med Black Eyed Peas. Sjukt skön låt!
Kom nyligen hem, duktiga lilla jag glömde nycklarna hemma imorse så kom inte in när jag kom hem. Jag har tur som har en vän som Elin som bor så nära så jag bara kunde springa över till henne och snacka lite skit innan någon kom hem. Skönt att få träffa bruden också.
Skoldagen rulla däremot på förvånandsvärt bra! Hade matte först, helvetes prov gjorde knas med min hjärna... Men mediaproduktionen gick däremot bättre! Jag och Sara har nu startat våran måbra-blogg! Eftersom vi båda heter Edith i mellannamn (hon utan H och jag med H) så fick bloggen namnet http://editoedith.blogspot.com ! Där kommer vi uppdatera med lite stretching, avslappning, träningsövningar, kost tips, ergonomiska övningar och yoga övningar. Och nej vi har inte fått en rejäl smäll i huvudet det är ett projekt vi gör i idrotten!
Dock ska vi träningsnarkomaner åka iväg på afro dans nu ikväll. Om precis en timme och 8 minuter om man ska vara exakt! Och vet ni vad hon Sara fått mig att göra imorgon? Jo klockan 7 ska vi upp och köra YOGA? Hallå rädda mig från detta galenskap... Blir väl att somna tidigt idag igen... men var sjukt skönt kan jag säga er!

Ska ta och leka lite i illustrator nu och sen käka innan träningen börjar!

Bilden är från min och Sara lilla photosession inför bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar