12.12.10

Söndag 16.59

Fröken duktig!
Sängen på plats, svenskan klar, artikeln klar, önskelistan halv klar och rummet städat. Hur mycket bättre kan man bli, och allt detta på ungefär lite mer än 3 timmar!
Nu sitter jag och tittar på Så Mycket Bättre, sista avsnittet, mitt första. Det är ju ett riktigt bra program.. synd att jag inte upptäckte det tidigare.
Jag försöker samtidigt skriva ner min önskelista, dock kommer jag inte på vad jag ska önska mig. Försöker önska mig "smarta" och användbara saker. Ska väl fortsätta fundera medan jag går och äter. Efter maten tror jag att jag hoppar in i bastun och har lite hemma spa liknande! Skriver kanske mer ikväll. Ni kan ju gärna hålla tummarna för att jag får sällskap senare ikväll, skulle ju vara sjukt snällt! mohaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar