6.12.10

Måndag 19.13

Jag är glad, jag blev glad, jag har varit lite berg-o-dalbana i allmänhet idag. Jätte lätt irriterad men samtidigt otroligt flummig och dryg. Liksom älskat att gå folk på nerverna. Om jag inte alltid gör det.
Efter skolan tog jag och möte upp min älskade bästa vän Jonna. Vi fika som vanligt på måndagar innan hon ska på möte. När hon gick till mötet gick jag till bussen och åkte hem. Väl hemma satte jag mig och prata med mamma en stund innan det var dags för mat.
Nu efter maten sitter jag med pappa och ska kolla på film, Knight And Day blir det. Får se om jag kanske skriver när jag kollat klart. Borde verkligen somna tidigt ikväll men det säger jag ju jämt så ja, vi får se!

want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar