4.12.10

Lördag 00.39

Avslutar kvällen med lite soft musik så där. Har hittat en ny favorit, nämligen den HÄR! Så sjukt skön och den påminner mig så väl av någon Darin låt men kan inte minnas vilken. Låter säkert sjukt att det är något bra att bli förknippad med Darin men är mer känslan jag får av Darins låt, massa minnen liksom!
Har spenderat kvällen med Jonna och Fanny, mina små pinglor som hatar mig. Eller som dom säger " vi älskar dig" de visar det på ett så ömt och kärleksfullt vis. Åsnor är ni. Men gillar er med, men bara ibland.. känn ironin! Hihi loveu

Borde väl egentligen låta ögonen falla ihop och sova men vet inte varför jag inte jag känner för det! Har byt över till Mikrofonkåt med September nu, sjukt hur bra låten är. Jag hade egentligen bestämt mig för att inte tycka om den hehe, men alla var så jävla på om hur bra den var så då blev det anti för min del. Men nä, den är för bra. Fastnar i hjärnan och ger en ett litet leende så där.
Men jag borde väl som sagt sova. Vid halv 12 imorgon åker jag och min kära vän Jonna till Bombardier Arena för att kika på lite fotboll. Efter det blir det nog lite käk på stan. Myspys! Skriver väl kanske under morgondagen. Ska även försöka ta lite foton imorgon med min odugliga kamera men håll tummarna för ibland vill den ju faktiskt. Mamma har även lovat att leta efter kvittot ännu mer imorgon så håll tummarna för det med.
God natt!

Bjuder på en jätte fin bild på mig och min kära vän Amanda, like you my dear!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar