22.12.10

Onsdag 19.10

Sitter här i min stora säng med en stor mysig kofta och stora mysiga tofflor på fötterna. Känner mig lite julig så där. Runt om mig ligger det ett golv FULLT av julklappar som bara väntar på att få bli inslagna och imorgon blir det av.
Haft en hur bra dag som helst, liksom 5 av 5 toasters!
Började med skolavslutning på ACC, älskade underbara JB... vilken jäkla avslutning! Manliga lärare i mankini, vad säger ni om det? Mums fillibabba liksom! Massa uppträdande och spexade grejer och jätte god mat som avslutning.
Efter avslutningen följde jag med Addi, Anders, Elias och Johanna och fika. Hamna på Cornetto och satt där ett bra tag. Avslutade sedan med en runda på stan innan jag och bred tog oss hem till mig.
Han drog sedan iväg till sin träning och jag har precis ätit. Ska chilla i sängen en stund med lite halstabletter och så.. haha! Tar mig iväg till Sala senare. Måste köpa den där sjukt snygga mössan jag såg för mer än en månad sen haha.. den finns säkert inte kvar, då blir jag jätte ledsen......
Men kanske uppdaterar mer senare eller annars ska jag försök imorgon!

Vadå ? Vi går it-media...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar