19.12.10

Söndag 22.42

ETT TILL!
Har precis sett klart The Town med bror min och sitter nu och sjunger medan han sitter och spelar gitarr, är livet bra eller är det bra? Men egentligen ska jag sova. Det skulle jag gjort för länge sen...
Det är ju faktiskt skola imorgon, näst sista riktiga dagen. SKÖNT! Fikar med min kära Jonna sen som den tradition vi har. På kvällen blir det träning med biffen Sara. Underbart! Vill ut och springa.. fast KANSKE inte så här sent och i det här väglaget..... Nä väntar till sommaren och då är det för varmt hehe!
Nej men som sagt jag ska väl ta mig till sängen nu. Skriver väl mer imorgon i skolan. Ska försöka i alla fall.
Btw så är Darin fan bra. Lyssnar på hans gamla låtar från 2005 nu, minnen det där! Tror jag skrivit det förut? Ahja wtf nu fick ni veta det igen!

Stört skön bild från Romme också på Sara, Amanda och Alice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar