23.12.10

Onsdag 20.29

Oh christmas light lalalalala
Ligger och lyssnar på låtar som Addiboy å JonnaDonna skickat på spotify. Fan spotify är en bra uppfinning det där asså!
Men vet ni en sak?
MIN KAMERA ÄR LAGAD!!!!!!!!!!!!!!!
GLÄDJE SKUTT OCH DANSER INNE PÅ SIBA!!!!!!!
helt underbart är det, så som jag saknat min älskling. nu är den med mig jämt, åh emotional.
Förutom att min älskling är hemma igen så har jag även städat hela rummet, slagit in alla julklappar och julpyntat!
Nu är det bara julkrubban kvar att fixa sen ska jag nog göra lite morötter och dipp och vara social mot resten av familjen och morföräldrarna. Och vet ni?
DET ÄR JULAFTON IMORGON!
Ååh nu börjar det kännas och jag känner mig som ett barn igen hihihihi PAKET!!!!!
Fast julen är ju om såååå mycket mer. Or? höhö....
Nej nu ska jag fixa klart allt och sen göra något annat, skriver kanske senare. Hare grymt!

Tillbehör : Objektiv , smiley-linss
tyckte det var lite kul att de skrev om min smiley-linskydd eftersom jag satt dit smileysen själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar