4.12.10

Lördag 21.47

Äntligen kommer den där lördag kvällen, lördag kvällen som jag sett fram emot och skulle ha sjukt kul.
Kommer till Josefin, äter lite och sen? Blir sjukt illamående och känner mig spyfärdig. Slutar med att jag ringer mamma och ber henne hämta mig eftersom jag känner mig som ett vrak. Hinner knappt ut innan ja.. inga fler detaljer va. Men liksom varför spy av alkohol när man kan spy av allergi?
Så nu sitter jag här, skit förbannad på mig själv för att jag är allergisk medan de andra har grymt kul och ska dra sig vidare snart. Mår lite bättre, lite skakis dock och mamma har faktiskt sagt att om jag mår bättre kan hon skjutsa mig, men känns det värt? Och om jag mår sämre sen igen då? Nej tveksam på att jag orkar ut igen, även om hjärtat slår ett litet extra slag när tanken om att ha kul med tjejerna far igenom huvudet.
Får väl istället sätta mig och kolla på tv med mamma, pappa och våran granne som är här och sedan somna tidigt. Åh jäla skit också, verkligen inte det jag ville ikväll.

Innan allt hände har dagen varit riktigt bra. Kollade på fotboll med min älskade Jonna, åkte till stan en stund, köpte en klänning, åt och sedan tillbaka och kolla på fotboll. Orkar inte ta detaljer och grejer men Jonna gjorde helt klart min dag.

Orkar inte skriva mer nu, får väl se hur jag gör resten av kvällen. Kanske skriver senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar