5.12.10

Söndag 01.32

Tänkte bara uppdatera er med att min lördag blev grym till slut. Efter 10 åkte jag och mamma och hämta upp brudarna så tog vi oss till Viksäng, tyvärr var festen slut så då skulle vi gå till Skiljebo. Dock kom vi aldrig så långt utan vi hamnade helt plötsligt på en buss påväg mot stan när vi bara hade meter kvar till Skiljebo. Eller ja lite mer än meter men nästa så.
Hamnade till sist på Bjurhovda hemma hos Berglund. Fullt med folk, men på sekunder så var mer än hälften borta. Inget speciellt hände väl där men var skönt att bara träffa de gamla vanliga. Liksom hovda guysen. Saknat dessa pojkar.
Jaja, vid 1 tog jag mig hemåt med sällskap av Fanny i luren. Nu så där 01.36 ska jag stänga ihop datorn och ögonen för om 6 timmar ska jag upp igen. Fotboll som ska kolla då igen. Skriver kanske då någon gång, vi får se!

Söt bild på mig och min kära Sara i fotostudion, knasigt alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar