1.12.10

Onsdag 00.10

Ny header, bort med signaturen och lite nytt så där. Lite fräscht så där. Eller vad tycks?
Kände för att göra något lite mer happy och fräschare och lite mer jag liksom - happy och fräsch! hahaha natt humor.

Har hjälpt min bror att packa nu, helvete med grejer det går ner i men stor ryggsäck eller om det ens kallas ryggsäck när den är så där stor... Ska väl strax ta mod till mig att även säga hejdå. Jag får inte åka med till Arlanda och säga hejdå så jag får helt enkelt säga hejdå nu.
Men om 3 år då jäklar drar jag iväg på egna äventyr. Jorden runt och bartender utbildning och sen bara åker från land till land i ett år. Låter mer än bra tycker jag.
Men skulle ju gärna åka nu. Liksom inatt, med min bror och Amanda. Är nervös för deras skull. Liksom som om jag själv skulle åka. jag måste trappa ner med liksom också, börjar gå till överdrift. Kommer säkert inte kunna somna och sen kommer jag vakna när de åker så är jag vaken hela tiden sen. Eller så tar jag typ och köra ett litet tränings pass nu och slocknar totalt i sängen? Hmm ska väl tänka över tanken. Skulle ju kunna fortsätta läsa min Idol Bingo Rimers bok annars... blir nog det alternativet.

Hämtar en kopp med varmt citronvatten låter tvn vara på i bakgrunden och sen somnar med boken för ansiktet. Låter toppen bra! Därför hörs vi senare idag, CIAO!

Avslutar med en bild på den söta katten Wilson och min kära broder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar