5.12.10

Söndag 11.26

Inne på min andra frukost för dagen. Var uppe vid 8 och åt frukost och sedan åkte jag och mamma iväg till Västeråshallen för att kolla på fotboll. Efter matchen åkte vi iväg till Maxi för att handla lite och sedan bar det av hemåt igen. Städade upp lite snabbt på rummet och sedan hamna jag här vid köksbordet med mamma och pappa. Skulle ja fotat när Jonna hoppar med häst idag men det blir inte så nu.
Förlåt mig min älskade underbara vän för detta, jag älskar dig och lovar dig att jag ska fota när min kamera fungerar igen. Och bilderna kommer bli jätte fina då och då ska jag ta så mycket bilder att det räcker och blir över. Jag ska tänka på dig i alla fall och vet att du är jätte duktig på att hoppa. Dessutom kan du ju se det som lite extra träning nu och så är du ännu bättre när jag väl fotar? (a) Haha!

Vet inte om jag skrev det igår men annars får ni läsa det igen PAPPA FIXADE ETT NYTT KVITTO TILL KAMERAN SÅ NU KAN JAG LÄMNA IN DEN!!!!!!!!!!!!!!!!! över lycklig, äntligen äntligen äntligen ska jag få min älskling tillbaka! Lycka, detta är riktig lycka!

Så i eftermiddag åker jag och pappa och lämnar in kameran men innan det ska jag ta och sova en stund eller i alla fall vila. Så sätter på någon bra film och chillar järnet framför den!

Blir en till bild på katten Wilson!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar