31.12.10

Nyårsafton 00.39

Så var sista dagen här. Är det nu man ska sitta och tänka tillbaka på allt som gjorts?
Det här året känns som miljoner år. Har hunnits med sjukt mycket. Men tänker inte sitta här och bli nostalgisk, livet är bra nu med och nyår ska bli minst lika bra.
Jag och Fanny tar oss till Sala imorgon vid halv 5. Kanske i sällskap av en vis Anders. Väl framme i Sala blir det bastu, käk och najs all night long.

Har ju inte skrivit på ett tag vet inte när jag skrev sist men kan i alla fall berätta för er hur denna vecka sett ut.
Måndagen spenderades med Sara ytterst trevligt! På kvällen kom Adrian, Elin och Jacke och det blev fotbolls tittande.
Tisdagen spenderade jag tillsammans med Adrian i Stockholm. Shoppade, gick på fotografiska och mådde allmänt toppen.
Onsdagen spendera jag med min älskade bästa Jonna. Frissan, stan, Erica och sedan mys hemma hos mig.
Torsdag spenderades också med min bästaste Jonna men även Fanny joinade framemot eftermiddagen.

Livet är väl så där allmänt bra. Men humöret är så där allmänt upp och ner. Spåkulan på facebook sa åt mig att gå ut och rensa tankarna så jag ska nog ge mig ut på en promenad när jag vaknar, det kan behövas. Rensa bort lite innan kvällen och sen bara köra liksom.

Nej ska kolla på lite bilder från senaste dagarna, kanske lägger upp någon! Får se om det uppdateras mer senare!, annars GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar