20.4.09

äggäggägg fjädrarfjädrar och festis

Idag hade jag tänkt skriva JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE mycket. Så kommer jag till datorn och orkar ingenting. Tröttnat lite på bloggen nu!
Prao hela dagen, kul! Och nu är jag seriös den här gången. Lite drygt att sortera runt 800 påsar fjädrar bara men men. Och sen skulle jag väl räkna ägg och tappa bort mig och skit. Åt i alla fall lunch med mamma och hittade samtidigt 2 jätte fina konfirmations klänningar. Köpt båda men ska lämna tillbaka en. Fixade ID kort också.
När jag slutat träffa jag Rebecca så gick vi på stan och kolla runt.
Jag; Fint att jag sa att jag skulle bli hiphopare när jag kom hem från Varberg
Rebecca; Då får du ju köpa helt ny garderob
Jag; Nej jag har ju lite sån stil typ ibland
Rebecca; Nej du är alegatn
HAHA, låter säkert itne kul men var skit kul och hade våra skrattanfall fram och tillbaka då och då. Tex. så kom hon och tänka på simon när hon såg mina smutsiga skor hahahahah. Blev i alla fall ett par shorts och en tröja.
Åkte sedan hem och åt innan jag gick upp till gården. Asso skulle tydligen fläta mitt hår och jag vet inte vad var lite små kaos. Sen hällde väl Jimmy festis i mitt hår då spruta jag festis i hans ansikte och sen helt plöstligt var Sparrismed i bilden och sprutta ner hela min chinos och min nya tröja. En agressiv Johanna där, ohja. Jag som märkt precis innan att ja ghade kvar lappen på tröjan och skulle byta till en annan storlek imorgon blev väldigt arg. Ringde efter pappa på direkten så fick han hämta mig efter som att jag var helt blöt och det var iskallt ute. Dampa ett tag där hemma sen blev jag glad igen. Hehe.
Nu ligger jag i sängenoch kollar på Scrubs som alla andra kvällar haha. Blir till att luncha med Niclas och Stoffe imorgon sen fotografering med konfirmationen.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar