1.4.09

röd sallad, ryck affe och thekaka

Toppen dag, så jävla bra helt otrolig! Kan nog vara vädret men med allt älskat folk runt omkring mig blir det ju bara på topp.
Började med att jag åkte till Paria för att få låna hennes jeans. Åh jag älskar paria min solstråle som lyser upp min dag! Vi kom sedan till skolan och hade svenska. Haha satt mest och tog kort och pratade istället. Älskar rebecca och paria! Hade spanska efter det. Skulle hämta min bok hos Jonna men hitta inte den och sprang runt lite så att jag skulle slippa. Kul att vi tydligen ska ha läxförhör imorgon och det har hon inte sagt till mig! Gullunge. Skulle ha teknik men han kom aldrig så vi drog istället. Jag som skulle äta med Jonna visste inte vart jag skulle ta vägen. Men gick i alla fall till matsalen. Åt ingenting och gick typ direkt. Hängde med Jesper och Nalle till ICA men drog till Jimmy, Andre och Sebbe på bibbland istället. Gick sedan och hämta Jonna och gick till Valentino. Kommer ditt och ser att någon strycket över lite bokstäver på tavlan där det stått bröd sallad, dryck, kaffe the och kaka. Så där stod Röd sallad, ryck affe och thekaka. HHAAHHAHA jagoch Jonna dog så klart!
Jag skulle sedan gå och be om mer krydda men fick något i ögat så står och är jätte koncentrerad på att få ut det och märker inte att han nästan står och skriker på mig om kryddan hahaha. Fint johanna!
Vi gick sedan till min bild där vi skulle ha Jontes mamma! Satt inne en stund innan vi gick ut i skolan i stället. Hade lovat att rita ändå men tog massa kort i stället!
Var sedan ute en stund med Paria också jag älskar Jonna och Paria mina egna små bebisar(K)
Skulle sedan ha matte. Haha KAOS! men jag älskar't. Älskade bästa vän Rasmus kom och joina oss medans alla satt och drev om allt. Haha. Hade inget hemråd så gick ut med Alex, Robin, Wille och Emil. Haha sjuka jävlar det där men hade otroligt kul. Lyckades sedan ta mig in på deras hemråd och gömma mig haha. Satt där inne på golvet haha. Började sedan ta mig till Haga med Alex och Wille och efter ett tag kom ävven Robin och Emil. Stannade vid kyrkan för att Robin skulle bli hämtad. Satt där ett bra tag och jag hade panik eftersom att min mobil hade dött! Haha orka mig. Jag och Alex åkte sedan till han. Satt och dryga och satt och prata massor. Älskar dig vännen!
Mamma hämta upp mig vid halv 5 så åkte vi till Fryx. Byte om och hade träning. JAG ÄLSKAR HANDBOLL! även fast jag är sämst haha=D
Åkte sedan hem och satte mig och plugga till provet imorgon. KOMMER FÅ IG! Yey kuljul!
Men orkar inte bry mig haha.
SNART PÅSKLOV YEAH(H)
Och dessutom är Adam en koala men som är världens bästa(k)

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar