16.4.09

kympt och klippt långt

började skoldagen med att jag och Paria gick iväg till skolsköterskan tillsammans med Alicia och JonnaDonna. Jag och Paria skulle på vikt och längd koll. Hehe fick se mitt papper med gamla "resultat". Då har jag väl krymt. Haha eller jjag hade krymt för ett år sen och nu har jag växt igen, bra där! Hade inte gått upp något i vikt inte ner heller för den delen men ändå dalar min "kruva". Hade engelska en stund efter det, satt bredvid Rebecca och Paria och då bleev det inte så mycket gjort haha. Men jag tycker om er ändå. Efter engelskan var det Fysik dags, kul att vi inte kommer bli klara jippie men skiter it kommer ju ändå få dåliga betyg där. Spanska efter det jobbade hur bra som helst helt otroligt haha. Gjorde typ 6 uppgifter och översatte hela texten och jag brukar göra en halv uppgift och översätta halva texten. Jaja, lunch efter det inte såjätte mumsigt så jag och Paria sprang runt bland affärerna vid centrum och shoppa loss haha. Sedan var det matte dags, gick bra där med. Skulle sedan ha so men satt och prata med Emilia och Jonna istället. Hehe lilla emilia gjorde väl så jag missa halva lektionen hahaha! Hade sedan so i typ 5 minuter för att vi fick sluta tidigare. Jag som skulle ha utvecklignsamtal stannae kvar och fortsatte prata med Emilia och sedan satt jag med tony johan och anton ett tag. Sedan ner till träslöjden med boysen hahah roligaste filmen på Sebbe som kommer upp sen. Sen var det utvecklingsamtal time. Jätte bra gick det min handledare ser mig som en "stöttepelare" för henne och resten av klassen och att ajg nästna är som en kompis till henne. Mycket annat bra sa hon också men det håller ajg för mig själv haha. Jag och Mamsen cykla sedan hem och sedan åkte vi vidare till frisören. Hon klippte det som vvar slitet men grejen var den att när hon klippt det såg det längre ut haha. SJukt men så var det. HOn fixa mitt bena på mig med får se hur länge edn stannar men men. Åkte sedan hem och duscha sedan sprang jag till bussen och missa den, så gick till ändhållplatsen för att gå på itsället. Åkte sedan till Adam och umgicks med han. Riktigt trevligt grabben du är grymt bra! Gick sedan till bussen vid 8 tiden och han cykla iväg till friskis och där stod jag och bussen kom halv nio KUL. men jag passa på att ringa niclas och vi prata på som vanligt. Haha hej det här är nick KLICK hahah sjuka är vi men du är bara för bra!
Tog sedan bussen hem och åt och prata med mamsen och nu tro jag att jag ska sova.

JAG ÄLSKAR JONNA TÄNKTE BARA BERÄTTA DET FÖR VI ÄR GRYMMA OCH ÄR VÄRSTA FARLIGA HEHEHEHEHEH.

PUSEN MED ET S

1 kommentar:

  1. leeeskiga 8-|
    hahahahaha
    JAG ÄLSKAR DEJ JOHANNA!

    hhahahah vetu vad mitt ord är som jag ska skriva i för att få kommentera :D?
    PERMINO
    HAHAHAHAHAAHHAAHAHAH
    nya IPREN typ(HHHH)
    pusss :D

    SvaraRadera