21.4.09

sommarsaker fotomodell hagabarn och hjärtatack

Prao idag med. Gillar't! Jag och Martina (som har sin praktik samtidigt som mig) packade om alla sommarleksaker. Kände sig som ett litet barn bland alla hinkar och krattor. Vid 12 tiden gick jag och möte Niclas och Stoffe. Vi vandra iväg till donken och åt. Haha alla tre är sjuka i huvudet men har så otroligt kul tillsammans! Gick med dom till tjugo i ett, sen gick jag vidare till Brogården och träffa Paria och Rebecca. Vi gick sedan till Gina och byte min tröja sedan gick jag tillbaka till mitt. Möblerade om i butiken och sånt riktigt kul. Sista timman firade vi Nina(en som jobbar där) eftersom hon fyllde år. Så då blev det saft och kaka. Gick sedan till bussen men träffa Rebecca innan och prata med henne. Träffa sedan Sparris så sällskapa vi på bussen. Gick sedan hem och tog det lite lugnt innan det var iväg till kyrkan som gällde. Hade fotografering med konfirmationen. Gruppfoto och enskillt, fick se det enskillda helt okej inte precis fotomodell haha men blev ändå nöjd. Jag och min älskade JohnnyBoy tog oss iväg till Haga hehe fint att jag skämmer ut mig mest av alla i Västerås. Hehe. Jaja träffa sedan Wille och Dennis. Wille drog och vi andra gick och möte Robin, Ida, Niklas och Johan. Johan har jag inte sett på typ ett år och den lilal pojken hade ju blivit större meninte stor för han kommer alltid vara liten hahahah. Pappa hämta mig i alla fall sen så åkte vi hem. Jag åt och han letade up en film vi kunde kolla på. Sen så blev det att kolla på Disturbia BÄSTA FILMEN! Man får hjärtatack eller jag får men skit samma den är bäst ändå.
Prao imorgon med sen ska jag och pappa hitta på något. Umgås alltid med mamma men aldrig med pappa så nu ska vi ta igen lite haha. Jaja fan,

JAG ÄLSKAR JONNA!

PUSEN MED ET S

1 kommentar:

  1. hahahahahahahhahaha
    "...the way your body rollin round and round"
    :(((((((
    cpbarn!
    hahahaha jag älskar dej!

    SvaraRadera