7.4.09

stressande busigt kul

Började dagen med att jag vaknade vid kvart i 11 och jag hade lovat Wille att ta bussen till han vid elva så jag flyger upp ringer han och säger att jag åker snart. Lyckas bli klar med allt till fem över så springer bort till bussen. Skickar iväg en sms biljett och ska precis kliva på bussen när jag får ett sms från wille att han inte kan ses. Blir till att vända och gå hem igen. Vart lite små tjurig men jag älskar Whilliam ändå.
Går hem och sätter mig vid datorn och väntar på att Adam ska vakna och ta sig hem. Han var otroligt seg så tog inte bussen förens vid 2. Kom sedan ut till bonden på landet vid 3 tiden. Kollade då på film först och lyssna sedan på musik och prata, mycket trevligt!
Han följde mig sedan till bussen vid klockan 6 och jag åkte då till Apalby och byte buss till gryta. Kom fram till min älskling och hämta lite saker innan vi tog bussen ner till stan. Vi är sjuka i huvudet men jag älskar verkligen oss. Träffa Gylén när vi gått av bussen, var ett tag sen! Gick sedan ner till Vasa där Simon, Simon, Sack, Rasmus och Torris satt och rökta vatten pipa stanna där ett tag innan vi fortsatte mot donken. Hann träffa saknade moa och daniella och alexandra. Vi gick i alla fall till donken och åt lite innan vi tog bussen till mig och när vi kommit till mig lämna vi bara av sakerna och gick sedan upp till pisspoolen. Träffa där Torris, Simon, Simon, Rasmus, Eddie och Jimmy. Torris hade sin jävla elgrej med sig så jag blev lite små tjurig men blev snabbt på gott humör igen. Såg en pojke vid namn jag inte säger ha polisen efter sig när han körde på fiddy över bjurhovda jävla kaos det blev över det haha. Vi fortsatte sedan till gården där det var lugna gatan.Kolla bara tv och sånt innnan de stängde och Kyhne kom dit. kaos utanför men kul var det. GGoofy och några fler kom senare så drog sig alla mot poolen för de skulle busa. Blev inge lyckat eftersom att hälften stanna kvar vid poolen haha. Körde fight med Kyhne istället mycket roligare haha. Bestämde oss för att springa uppp för femte backen inte lite jobbigt! Så kommer Rebecca lika anfådd fast att hon har gått upp. Haha! Jag och Bäcczan följdesedan Kyhne mot bussen och stod där ett tag innan vi gick till mig och börja bädda.
Fint att hon nu ligger här och smaskar, snarkar och typ tuggar i sömnen hahaha! Men hon är jätte söt tycker jag. Imorgon ska vi baka och ha skoj hon och jag hihi.
Tack för dagen och kvällen speciellt till Adam på dagen och Rebecca på kvällen!

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar